Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /home/webpro/domains/zdrowycel.pl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php on line 426

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /home/webpro/domains/zdrowycel.pl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php on line 426

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /home/webpro/domains/zdrowycel.pl/public_html/wp-includes/class.wp-scripts.php on line 426
Trening personalny | Zdrowy Cel
575-850-626 kontakt@zdrowycel.pl

Trening personalny

Treningi są dla każdego, bez ograniczeń wiekowych. Zawsze jest czas i nigdy nie jest za późno na podjęcie decyzji w sprawie pozytywnych zmian!

Przygotuję dla Ciebie indywidualny plan treningowy, który będę modyfikował na bieżąco.

Oferuję Ci plan treningowy oparty tylko i wyłącznie pod Twoje ciało i potrzeby.

Treningi przeprowadzam w miejscu dogodnym dla Ciebie. W klubach fitness i siłowniach, w plenerze oraz w Twoim domu.

Programowanie treningu

Ustalenie:

– budowy somatycznej
– poziomu zaawansowania
– poziomu trudności ćwiczeń
– czasu trwania wysiłku
– podatności mięśni na ćwiczenia
– bezpieczeństwa treningu
– dostępności do sprzętu treningowego
– wywiad dotyczący przebytych kontuzji i przeciwwskazań do niektórych ćwiczeń
– rodzaju dyscypliny sportowej

 

Podział treningów personalnych

 

1.Trening wyszczuplający i modelujący sylwetkę.

Większość kobiet marzy o zgrabnej, jędrnej sylwetce. Pięknych nogach, smukłych pośladkach i wąskiej talii.

– redukcji tkanki tłuszczowej.
– modelowaniu sylwetki.
– ujędrnianiu sylwetki.
– utrzymaniu wymarzonej sylwetki.


2. Trening siłowy.

Trening poświęcony sile maksymalnej i eksplozywnej.

3. Trening poświęcony budowaniu masy mięśniowej.

Przeznaczony jest dla osób chcących poprawić swoją sylwetkę i nabrać mięśni o jak najlepszej strukturze.

4. Trening poprawiający wydolność i wytrzymałość organizmu.

Poprawia pracę układu krążenia i wpływa na dotlenienie organizmu.

5. Trening dla seniorów.

Ma na celu poprawienie sił witalnych i zdrowia.

– poprawienie wydolności organizmu.
– zahamowanie skutków starzenia się.
– utratę tkanki tłuszczowej w celu mi. poprawienia pracy układu krążenia.
– zniwelowaniu stanów depresyjnych.
– zahamowanie utraty masy mięśniowej.
– obniżenie ryzyka zachorowania na osteoporozę, alzheimera, parkinsona, nowotwory, choroby układu pokarmowego i choroby autoimmunologiczne.

 

Pakiety


BEGINNER


5x trening po 60 minut
Plan treningowy
Analiza składu ciała


500 zł


MEDIUM


10x trening po 60 minut
Plan treningowy
Dieta
Suplementacja
Analiza składu ciała

1000 zł


PRO


20x trening po 60 minut
Plan treningowy
Dieta
Suplementacja
Analiza składu ciała

1 900 zł